Retur og Reklamation

RETUR

Returfragten er 49 kr pr. pakke/kolli. Store pakker der er blevet leveret med hjemmelevering, har en returfragt på 199 kr. Vores færdig frankerede retursedler sendes via e-mail. Hvis du derimod ønsker at få tilsendt retursedlen med almindelig post, tilægges et gebyr på 29 kr.

Sådan gør du, når du skal returnere:

  1. Kontakt vores kundeservice på support@toyspace.dk og angiv dit ordrenummer og hvilke varer du ønsker at sende retur.
  2. Efter dialogen med kundeservice modtager du en færdig frankeret returseddel (via e-mail), som du sætter på pakken for at returnere den til os.
  3. Pak produktet/produkterne i den originale emballage, eller i tilsvarende emballage til, hvad produktet/produkterne blev leveret i. Vedlæg også ordrebekræftelsen eller følgesedlen i emballagen.
  4. Beløbet for de returnerede varer tilbagebetales, via den betalingsmetode du brugte ved bestillingen, indenfor 14 hverdage efter at vi har modtaget din retur. Returfragten på 49 kr. per pakke, afregnes i forbindelse med tilbagebetalingen. Store pakker der er blevet leveret med hjemmelevering, har en returfragt på 199 kr.

Tilbagebetaling

Når du har leveret pakken til Bring-terminalen, kan der gå op til 14 dage, før vi har modtaget og behandlet returen. Du modtager en e-mail fra os som bekræftelse, når vi har behandlet din retur og returfragten på 49 eller 199 kr. pr. pakke afregnes i forbindelse med tilbagebetalingen. Hvis du har betalt med kort, tager det normalt mellem 5-10 hverdage, før pengene er synlige på kontoen.

Uafhentet pakke

Hvis du vælger ikke at afhente din pakke eller nægter at modtage den, betyder det ikke at du benytter dig af fortrydelsesretten. For at benytte fortrydelsesretten skal du afhente din pakke, og derefter returnere den. Pakker, der ikke afhentes fra leveringsstedet, returneres automatisk til os efter 14 dage, og vi opkræver et administrationsgebyr på mindst 249 kr. pr pakke. Ved tunge pakker (f.eks. legehuse, trampoliner og pools) forbeholder vi os også retten til at opkræve de faktiske omkostninger af kunden, i overensstemmelse med den gældende aftale med transportøren.


REKLAMATION

Købeloven giver dig 2 års reklamationsret. Kontakt os hvis du opdager fejl eller mangler på produktet eller leveringen. Send en e-mail med ordrenummer, detaljeret beskrivelse af fejlen samt en kort film eller billeder, der viser fejlen. Retten til at klage dækkes ikke af normal slitage, ældning, ulykker under brug eller håndteringsfejl.

Copyright © 2024 ToySpace. All rights reserved.