Ofte stillede spørgsmål


Vi er her for at hjælpe dig! Nogle gange kan svaret være lige om hjørnet, uden at du behøver at kontakte os. Derfor har vi samlet en oversigt over de ting, vores kunder oftest undrer sig over.     

Bestilling

Hvor finder jeg ordrebekræftelsen?
Når ordren er registreret hos os, sendes ordrebekræftelsen til dig på e-mail indenfor en time. Måske den er havnet i spam/reklame mappen hos dig? Hvis du ikke har modtaget ordrebekræftelsen i løbet af nogle timer, så kontakt os på support@toyspace.dk, så vi kan hjælpe dig.

Hvor finder jeg vilkår og betingelser?
Du finder vores vilkår og betingelser her: Vilkår og Betingelser

Tilbyder I gaveindpakning, før varen sendes?
Vi tilbyder ikke gaveindpakning eller kort med hilsen, desværre.

Kan jeg ændre eller annullere min ordre?
Alle ordrer bliver behandlet løbende og automatisk og så hurtigt som muligt, og der kan derfor ikke foretages ændringer på en ordre eller tilføjes varer efterfølgende.

Kan jeg bestille med EAN-nummer?
Vi tilbyder desværre ikke betaling med EAN-nummer. Du kan betale med Mobilepay eller Nets kortbetaling.

Er moms inkluderet i prisen?
Alle priser, der er vist på vores webshop er inklusiv moms.

Levering

Hvor lang er leveringstiden?
Vores normale leveringstid er 2-5 hverdage, regnet fra hverdagen efter at bestillingen er foretaget. Vi forbeholder os ret til lidt længere leveringstider ved forsinkelser hos Bring. Større pakker, der ikke kan leveres til udleveringsstedet, sendes med hjemmelevering, og leveringstiden kan være op til 10 hverdage. Vi tager forbehold om længere behandlingstid i forbindelse med helligdage (f.eks. påske) og i perioder med ekstra travlhed, for eksempel jul, og mandage, da lageret også plukker og sender weekendens bestillinger.

Hvad koster fragten?
For ordre over 500 kr. er fragten gratis undtagen *produktet har en vægt eller størrelse, der ikke kvalificerer til gratis fragt. 300 kr. i fragt tillægges pr. enhed. For ordre under 500 kr. er det 39 kr. i fragt. 

Tilbyder I express-levering?
Vi tilbyder desværre ikke express-levering.  

Hvordan kan jeg spore min pakke?
Sporingen bliver aktiveret når din pakke ankommer til Brings terminal i Danmark. Du vil modtage en SMS og/eller e-mail fra Bring, med sporingslink.

Hvor længe bliver min pakke liggende på udleveringsstedet?
Afhentningsfristen for alle pakker er 7 dage, men du har mulighed for at forlænge afhentningsdatoen, og dette kan du gøre via sporingslinket du har modtaget fra Bring.

Er din pakke ankommet til det forkerte udleveringssted?
I højsæsonen før jul er der meget store mængder pakker i omløb, og nogle udleveringssteder er derfor fyldte og kan ikke modtage flere pakker. Derfor kan din pakke blive leveret til et andet udleveringssted end det du har valgt.

Kan jeg ændre udleveringssted?
Det er desværre ikke muligt at ændre udleveringsstedet for en pakke.

Retur og bytte

Hvad koster det at returnere?
Returfragten er 49 kr eller 199 kr og den afregnes i forbindelse med tilbagebetalingen.

Sådan gør du, når du skal returnere:

  • Kontakt vores kundeservice på support@toyspace.dk og angiv dit ordrenummer og hvilke varer du ønsker at sende retur.
  • Efter dialogen med kundeservice modtager du en færdig frankeret returseddel (via e-mail), som du sætter på pakken for at returnere den til os.
  • Pak produktet/produkterne i den originale emballage, eller i tilsvarende emballage til, hvad produktet/produkterne blev leveret i. Vedlæg også ordrebekræftelsen eller følgesedlen i emballagen. 
  • Beløbet for de returnerede varer tilbagebetales, via den betalingsmetode du brugte ved bestillingen, indenfor 14 hverdage efter at vi har modtaget din retur. Returfragten på 49 kr eller 199 kr afregnes i forbindelse med tilbagebetalingen.

Hvordan kan jeg bytte en vare?
Vi tilbyder ikke bytte, men håndterer dette som retur.

Kan jeg nægte at modtage min vare?
Når pakker sendes retur som uafhentet eller nægtet modtaget, opkræves et gebyr på 249 kr per pakke. Ved flere pakker eller tunge forsendelser såsom legehuse, bassiner og trampoliner forbeholder vi os retten til at fakturere dig for de faktiske omkostninger vi opkræves fra Bring.

Reklamation

Hvordan reklamerer jeg på en vare?
Hvis du opdager fejl eller mangler ved produktet, eller forsendelsen er skadet under transport, skal du kontakte os på e-mail: support@toyspace.dk med ordrenummer, udførlig beskrivelse af fejlen, og en kort film eller billeder, der får fejlen frem. Vi minder om at reklamationsretten ikke dækker normal slid, ældning, uheld under brug eller brugsfejl.

Kundeklubben MY TOYSPACE

Som medlem af MY TOYSPACE kan du spare mere på vores allerede lave priser.

Skal jeg handle for at være medlem?
Deltagelsen i kundeklubben er gratis og uden købsforpligtelse

Hvad takker jeg ja til?
Læs vores medlemsvilkår her, og se vores retningslinjer for behandling af personoplysninger

Hvordan melder jeg mig ud af kundeklubben?
Du kan melde dig ud af MY TOYSPACE ved at sende en e-mail til support@toyspace.dk

Jeg har allerede en konto hos ToySpace i dag, men ønsker at melde mig ind i kundeklubben. Hvordan gør jeg?
Hvis du allerede har en konto, kan du logge dig ind med din e-mail og password og opdatere samtykket inde på ”Min konto”.

Kontakt os

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål? Send os en mail på support@toyspace.dk, så hjælper vi dig så hurtigt vi kan.

Toyspace A/S CVR-nr: 42360945




Copyright © 2024 ToySpace. All rights reserved.