Denne side bruger cookies for at forbedre din brugeroplevelse. Hvis du ikke accepterer brugen af cookies, kan du slå det af i indstillingerne i din browser. Dette kan medføre at enkelte funktioner på hjemmesiden ikke vil fungere optimalt - Lær mere - Godkend

Ofte stillede spørgsmål


Vi er her for at hjælpe dig! Nogle gange kan svaret være lige om hjørnet, uden at du behøver at kontakte os. Derfor har vi samlet en oversigt over de ting, vores kunder oftest undrer sig over.     

Bestilling

Kan jeg ændre eller annullere min ordre?
Alle ordrer bliver behandlet løbende og automatisk og så hurtigt som muligt, og der kan derfor ikke foretages ændringer på en ordre eller tilføjes varer efterfølgende.

Kan jeg bestille med EAN-nummer?
Vi tilbyder desværre ikke betaling med EAN-nummer. Du kan betale med Mobilepay eller Nets kortbetaling.

Er moms inkluderet i prisen?
Alle priser, der er vist på vores webshop er inklusiv moms.

Levering

Hvor lang er leveringstiden?
Vores normale leveringstid er 2-5 hverdage, regnet fra hverdagen efter at bestillingen er foretaget. Større pakker, der ikke kan leveres til udleveringsstedet, sendes med hjemlevering, og leveringstiden kan være op til 10 hverdage. Vi tager forbehold om længere behandlingstid og levering i forbindelse med helligdage (f.eks. påske) og i perioder med ekstra travlhed, for eksempel jul, og mandage, da lageret også plukker og sender weekendens bestillinger.

Hvad koster fragten?
For ordre over 500 kr. er fragten gratis – uanset hvor stor og tung din ordre er. For ordre under 500 kr. er det 39 kr. i fragt. 

Tilbyder I express-levering?
Vi tilbyder desværre ikke express-levering.  

Hvordan kan jeg spore min pakke?
Sporingen bliver aktiveret når din pakke ankommer til Brings terminal i Danmark. Du vil modtage en SMS og/eller e-mail fra Bring, med sporingslink.

Hvor længe bliver min pakke liggende på udleveringsstedet?

Afhentningsfristen for alle pakker er 7 dage, men du har mulighed for at forlænge afhentningsdatoen, og dette kan du gøre via sporingslinket du har modtaget fra Bring.

Retur og bytte

Hvad koster det at returnere?
Returfragten er 39 kr. per pakke, og den afregnes i forbindelse med tilbagebetalingen.

Sådan gør du, når du skal returnere:

  • Kontakt vores kundeservice på support@toyspace.dk og angiv dit ordrenummer og hvilke varer du ønsker at sende retur.
  • Efter dialogen med kundeservice modtager du en færdig frankeret returseddel (via e-mail), som du sætter på pakken for at returnere den til os.
  • Pak produktet/produkterne i den originale emballage, eller i tilsvarende emballage til, hvad produktet/produkterne blev leveret i. Vedlæg også ordrebekræftelsen eller følgesedlen i emballagen. 
  • Beløbet for de returnerede varer tilbagebetales, via den betalingsmetode du brugte ved bestillingen, indenfor 14 hverdage efter at vi har modtaget din retur. Returfragten på 39 kr. per pakke, afregnes i forbindelse med tilbagebetalingen.

Hvordan kan jeg bytte en vare?
Vi tilbyder ikke bytte, men håndterer dette som retur.

Kan jeg nægte at modtage min vare?
Når pakker sendes retur som uafhentet eller nægtet modtaget, opkræves et gebyr på 149 kr. per pakke. Ved flere pakker eller tunge forsendelser såsom legehuse, bassiner og trampoliner forbeholder vi os retten til at fakturere dig for de faktiske omkostninger vi opkræves fra Bring.

Reklamation

Hvordan reklamerer jeg på en vare?
Hvis du opdager fejl eller mangler ved produktet, eller forsendelsen er skadet under transport, skal du kontakte os på e-mail: support@toyspace.dk med ordrenummer, udførlig beskrivelse af fejlen, og en kort film eller billeder, der får fejlen frem. Vi minder om at reklamationsretten ikke dækker normal slid, ældning, uheld under brug eller brugsfejl.

Kontakt os

Kontakt vores kundeservice på support@toyspace.dk. Husk at oplyse dit ordrenummer når du kontakter os.

Toyspace A/S CVR-nr: 42360945




Copyright © 2023 ToySpace. All rights reserved.